dilluns, 15 d’agost de 2016

I tu, com deses els segells?

El tema de desar els segells acrílics és un tema complicat. Al llarg del temps que porto fent scrap, he canviat la manera d'emmagatzemar-los. Ara ja fa una temporada que faig servir la mateixa tècnica i la veritat és que em va força bé.

Per desar-los tal i com us ensenyo, es necessiten una sèrie de materials:

Anelles. Jo les que tinc les vaig comprar a Mitiendadearte.
Em van agradar les de color mint, però en tenen de color plata i crec que blanques.  Si no m'equivoco n'hi ha  6.

- Fundes de plàstic. També les he comprat a Mitiendadearte. Les tenen de dues mides.

Capsa Ikea


En poso dos a cada funda, cadascun mirant a la banda de fora, és a dir, on es vegi millor el dibuix. Es fàcil de passar les fundes i queden ben recollits dins la capsa. Jo en total en tinc 3, dos de grans i un de petit. 

I vosaltres, com deseu els segells? 


2 comentaris:

  1. Hola! Em sembla una manera molt xula de desar-los! Jo de moment els guardo en una capsa que vaig fer jo mateixa amb cartronatge (i que enteoria era per guardar CD's), i de moment m'apanyo!

    Un petó!

    Eli

    ResponElimina
  2. Hola Eli,
    Sí, la qüestió és que ens sigui útil i pràctic. Cadascú, depenent també de la quantitat de segells que té, els posa d'una manera o altra.
    Gràcies per la teva aportació!
    Que passis un bon dia!
    Violeta

    ResponElimina